Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody ! Payback wymieniaj punkty na nagrody. Darmowe nagrody za punkty ! Jak dostać darmową nagrodę ?

Posted: wtorek, 23 listopada 2010 by Przemo in
3

Zbieraj punkty na każdym kroku i wymieniaj je na atrakcyjne nagrody gwarantowane ! 
Serwis Payback - zbieraj punkty za to co i tak robisz !

Korzystasz z aukcji allegro, tankujesz benzynę na stacji, masz internet z Neostrady TP, ładujesz telefon komórkowy, robisz zakupy w sieci Real, kupujesz sprzęt RTV AGD - jeżeli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś twierdząco to przeczytaj dalej. Przedstawiam serwis, dzięki któremu będziesz mógł zbierać punkty za coś co i tak robisz - a dzięki nim odbierzesz za darmo nagrodę gwarantowaną. 


Każdy z nas dokonuje zakupów różnego rodzaju rzeczy, leków, artykułów spożywczych, rtv agd , albo korzysta z różnego rodzaju usług. Czy nie chciałbyś w zamian  dostawać czegoś za darmo ? 
Wystarczy, że zarejestrujesz się w systemie Payback - http://www.payback.pl/

Za każde zakupy, albo usługi z których skorzystamy dostajemy punkty, które możemy wymienić na bardzo atrakcyjne nagrody. Już za 2,500 punktów otrzymamy np. bilet do multikina, jednak nie zabraknie takich nagród jak np. skok ze spadochronem czy jazda subaru Impreza ! 


Warto skorzystać z tego systemu i zbierać punkty - nic nie tracimy a możemy tylko zyskać.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.
  1. Dariusz says:

    Na tym właśnie polega idea programów lojalnościowych, aby zbierać punkty. Ja mam wdrożony program lojalnościowy https://zencard.pl dzięki któremu płacąc poprzez terminal płatniczy można od razu zbierać punkty. Bardzo wygodne i zarazem komfortowe podejście do klienta.

  1. Kamil says:

    Jeżeli chodzi o programy lojalnościowe, to polecam lekturę artykułu na https://www.przelewy24.pl/blog/jaki-wplyw-na-zachowania-konsumentow-maja-programy-lojalnosciowe. Takie programy dają obopólne korzyści zarówno dla firmy, która je oferuje, jak i klientów. U podstaw programów lojalnościowych leży większe przywiązanie klienta do danej marki np. za pomocą zniżek na dany produkt lub innych, korzystnych rabatów.