Praca za granicą, praca tymczasowa, praca sezonowa - jak wyjechać za granicę za pracą. Agencje pośrednictwa pracy za granicą.

Posted: czwartek, 9 grudnia 2010 by Przemo in
11

Jak znaleźć pracę za granicą - pośrednictwo pracy : praca tymczasowa, praca sezonowa, praca stała.
flickr, Joelk75

Szukasz pracy za granicą, chcesz wyjechać za granicę na stałe, szukasz pracy sezonowej albo tymczasowej - jeżeli tak, to być może warto skorzystać z ofert agencji pośrednictwa pracy. Zobacz gdzie szukać pracy za granicą - oferty pracy sezonowej, oferty pracy stałej, oferty pracy tymczasowej !

Praca za granicą - agencje pośrednictwa pracy :

Jeżeli na własną rękę nie możesz znaleźć interesującej oferty pracy za granicą to warto skorzystać z agencji pośrednictwa pracy, które zazwyczaj mają podpisane umowy z pracodawcami - dlatego na własną rękę ich nie znajdziesz.
Co prawda są plusy i minusy korzystania z agencji pośrednictwa pracy. Do minusów należy zaliczyć, mniejszy zarobek - gdyż jego część będzie potrącona przez agencję pośrednictwa pracy - za to, że znalazła ci pracę.
Do plusów zalicza się niewątpliwie duża oferta pracy, podpisanie umowy już w Polsce - ponadto pomoc zarówno w kraju oraz za granicą.

Pośrednictwo pracy - gdzie szukać :

W internecie jest wiele pośredników pracy, ja wskażę jeden - z którego korzystał mój znajomy. Jest zadowolony, a więc nie powinno być problemów z tym pośrednikiem. 
Międzynarodowe pośrednictwo pracy agencji Imperial, znajduje się na stronie : http://www.imperial.org.pl/# 


Znajdziesz tutaj wiele ofert pracy, zarówno pracy fizycznej, w hotelarstwie, przy budowach, praca przy zbiorach owoców itp... w różnych krajach. 
 

11 komentarze:

  1. akromar says:

    Praca tymczasowa to bardzo dobry sposob na start jak ktos nie moze znalezc innej pracy

  1. lanpan says:

    Słuchajcie, a powiedzcie mi w jaki sposób szukacie takiej sezonowej pracy? U mnie w mieście jest agencja pracy, która nazywa się MG Solutions i z tego co widziałam w ich ofertach, to trochę takich sezonowych zajęć mają do zaoferowania. Waszym zdaniem warto jest szukać pracy poprzez taką agencję?

  1. Michał says:

    Ja ze swojej strony polecam MG Solutions. Swego czasu pracowałem dla tej agencji, znaleźli mi fajnie płatna pracę w mieście, w którym wtedy mieszkałem. Wspomnienia mam dobre i każdemu mogę polecić.

  1. Kasia says:

    Agencje pośrednictwa pracy to dobry pomysł, wiele dopasowanych ofert pod konkretne umiejętności

  1. Zastanawiałam się, czy wyjechać do pracy za granicę ale w rezultacie trafiłam na biuro pośrednictwa Profit Group, które zaproponowało mi całkiem atrakcyjne zatrudnienie. Wystarczyło, że złożyłam CV, podpisałam umowę z agencją i dostałam wymarzone stanowisko w znanej firmie :)

  1. Marco515 says:

    Czy wiecie co to jest praca tymczasowa? Zainteresowanym tematem chciałbym polecić artykuł dotyczący pracy tymaczowej - https://www.placpigal.pl/blog/praca-tymczasowa-czy-warto-ja-podejmowac/ , gdzie dowiecie się jakie są jej zalety.

  1. Moim zdaniem najlepiej jest szukać pracy sezonowej i pracowników tymczasowych za pośrednictwem agencji pracy.

  1. Marta says:

    Fajnie opisany temat

  1. Aga says:

    Bardzo przydatny artykuł :)

  1. Bardzo trafne spostrzeżenia! Praca tymczasowa za granicą może być ciekawym doświadczeniem, ale warto też rozważyć długoterminowe perspektywy kariery. Jak myślisz, czy istnieje możliwość przekształcenia pracy tymczasowej w stałą pozycję za granicą?