Jak promować bloga ? Jak pozycjonować bloga ? Linkowanie Google !

Posted: środa, 8 grudnia 2010 by Przemo in
22

Jak promować bloga w internecie - pozycjonowanie bloga w Google ?
Zobacz na co pozwala wyszukiwarka Google - czy warto dodawać strony do katalogów, czy warto wymieniać się linkami - zobacz jakie korzyści przyniesie ci pozycjonowanie w internecie.
Jak google postrzega linkowanie - zobacz, czy warto się męczyć z ręcznym katalogowaniem ....
Pozycjonowanie bloga - jak skutecznie wypromować bloga :

Tym razem kolejny artykuł poświęcony niejako zarabianiu na blogu - gdyż większy ruch na naszej stronie to większe potencjalne zarobki.
Napiszę tutaj kilka kwestii związanych z pozycjonowaniem naszego bloga, strony internetowej - mianowicie czy warto umieszczać linki na zewnętrznych stronach. Może nie tyle czy warto, ale jakie korzyści albo straty mogą z tego wyniknąć....

Linkowanie do strony - czy przynosi same korzyści :

Jeżeli znajdziemy na stronie linki do witryn, które traktujemy jako spam lub które postrzegamy jako nisko wartościowe, może to one negatywnie wpłynąć na reputację witryny. 
Źródło : googlepolska.blogspot.com,














22 komentarze:

  1. Dużo ciekawych informacji można wyciągnąć nie tylko z tego nagrania ale z całego cyklu tych wywiadów ze specjalistami. Fajny blog.

    Pozdrawiam

  1. adworkers says:

    Rzeczywiście udane przedsięwzięcie.:)Pozdrawiamy serdecznie twórców.:)

  1. dolp.pl says:

    No i w końcu coś sensownego

  1. A co sądzicie o reklamie w social media? Wydaje mi się, że takie działania marketingowe mogą na prawde przynieść wiele dobrego. Waszym zdaniem także tak jest?

  1. lanpan says:

    A próbowałaś może pozycjonowania? Jeśli nie, to polecam Ci zatrudnic jakąś dobrą agencje reklamową https://fabrykamarketingu.pl/seo-pozycjonowanie// , która może wykonać dla Ciebie taka usługę i jestem przekonany, że na pewno to pomoże

  1. Moim zdaniem przede wszystkim należy mieć fajne i angażujące teksty. To samo tyczy się jak najbardziej produktów w sklepie internetowym. Jak czytałem na https://www.cashbill.pl/blog/e-commerce/jakie-korzysci-zapewniaja-dobre-opisy-produktow-w-sklepie-internetowym/ to jak najbardziej takie podejście do sprawy może mieć dla nas same korzyści.

  1. Jestem pod wrażeniem. Świetny artykuł.

  1. Faktycznie prawidłowa optymalizacja i pozycjonowanie bloga jest w stanie przynieść nam bardzo fajne korzyści. Dlatego ja również chcę wiele rzeczy robić samodzielnie. Bardzo mi w tym pomogła sesja pytań i odpowiedzi https://www.zgred.pl/porady-seo/pozycjonowanie-bloga-sesja-q-a/ dzięki której bardzo dużo zrozumiałem.

  1. Ja jestem zdania, że samo pozycjonowanie stron www jest bardzo istotne i moim zdaniem, iż warto się tym zainteresować. Ja o tym czytałem w artykule https://lepiej-widoczni.pl/pozycjonowanie-lokalne-czy-globalne-na-co-warto-sie-zdecydowac/ i jak najbardziej, uważam iż takie kwestie są istotne. Tym bardziej, że aktualnie chyba każdy chce aby być na pierwszych miejscach w wyszukiwarce Google.

  1. Anonimowy says:

    Z pewnością pozycjonowanie jest bardzo dobrym sposobem na to, aby nasza strona czy blog była coraz wyżej w wyszukiwarce Google. Właśnie dlatego ja również jestem zdania, że należy się uczyć pozycjonowania. Jak czytałem na stronie https://admonkey.pl/co-to-jest-techniczne-seo/ to teraz wiem doskonale czym jest już techniczne SEO.

  1. Jakby nie patrzeć, to właściwie promocja własnej witryny internetowej jest bardzo ważna. W ostatnim czasie dobrze to ostało opisane na https://www.reklama.pl/aktualnosci/szczegoly/pozycjonowanie-stron--od-czego-zaczac,11451 i taka jest prawda w sytuacji pozycjonowania stron. Na początku trzeba poznać czym tak naprawdę jest to pozycjonowanie.

  1. Dlatego ja jestem przekonany, że jak najbardziej takie działania reklamowe w Internecie na pewno warto jest zlecić dobrej agencji reklamowej. Moja strona internetowa jest pozycjonowana przez firmę https://haiku.com.pl/ i jak najbardziej efekty są bardzo zadowalające.

  1. Same przydatne informacje i wskazówki

  1. Świetny tekst, treść warta uwagi

  1. Blog Seo says:

    Dużo pomocnych informacji

  1. Pozycjonowanie to na prawdę skuteczna metoda promocji, ciekawy spis.

  1. Te wskazówki na prawdę się przydają, bardzo wartościowy wpis

  1. Ireneusz says:

    świetny blog i ciekawe treści.

  1. Nadia says:

    Warto pokazać innym istnienie bloga i trafić do docelowego odbiorcy.

  1. Altstudio says:

    W tym temacie najlepszym krokiem jest powierzenie zadania pozycjonowania w ręce profesjonalistów.

  1. Ewelina says:

    Skuteczna reklama jak pozycjonowanie to jeden z najlepszych i najkorzystniejszych pomysłów.

  1. Karol says:

    Cenne informacje i wskazówki