Jak zarobić na blogu ? Ile można zarobić na blogu - zobacz ile zarabiam na blogu w CPM Profit.

Posted: wtorek, 7 grudnia 2010 by Przemo in
5

Jak zarabiać na blogu - ile można zarobić na blogu. 
Zobacz moje krótkie podsumowanie CPMProfit !
flickr, aussiegall

O sieci reklamowej CpmProfit już pisałem, teraz pokażę wam ile rzeczywiście można na niej zarobić - pokażę ile ja zarabiam w CpmProfit. Zobacz jak zarabiać na blogu, jak zyskać dzięki własnej stronie internetowej - czyli ile można zarobić w internecie.

CPM Profit - ile można zarobić na reklamie CPM :

Tak dla przypomnienia powiem, że system http://www.cpmprofit.com/ umożliwia zarabianie na blogu, stronie internetowej, serwisie internetowym dzięki reklamom odsłonowym - czyli za każde 1000 wyświetleń bannera reklamowego dostajesz określoną kwotę. 
Jest to dogodne rozwiązanie, zwłaszcza dla małych stron internetowych, które chcą się wybić a nie potrafią nakłonić użytkowników do klikania w reklamy (co oczywiście jest zabronione :p ).


Są to statystyki jednej z moich stron w serwisie zarobkowym http://www.cpmprofit.com 
Jak widzicie, w przypadku kiedy nikt nie kliknie w reklamę za każdą jedną odsłonę dostajemy 1 punkt - a więc mając około 2000 odsłon dziennie dostaniemy 2000 punktów. 
W przypadku kiedy ktoś jednak kliknie w reklamę takie odsłony są lepiej premiowane - zwróć uwagę na 5 dzień, gdzie przy ponad 3000 odsłon mam 8 zatwierdzonych kliknięć co daje mi ponad 10 000 punktów.

CPMProfit - zarabianie odsłonowe za 1000 odsłon :

W zakładce płatności - możemy zobaczyć, ile mamy środków zgromadzonych, czekających na wypłatę.


Jak widzicie aktualnie mam ponad 870 000 punktów co w przeliczeniu daje mi około 87 złotych. 
Łatwo więc dojść do tego że, aby zarobić 1 złoty w tym systemie trzeba posiadać 10 0000 punktów (odsłon).

Jeżeli chcesz się zarejestrować w CPMProfit i zarabiać to wejdź na stronę : www.cpmprofit.com
 

5 komentarze:

  1. Tri-Lite says:

    Co prawda reklamy rzadko kiedy są dopasowane tematycznie do treści witryny ale ogólnie system jest OK i użytkownicy faktycznie klikają w reklamę CpmProfit.

    ps. ostatni link na stronie do CpmProfit zawiera podwójny login polecającego :)

  1. Anonimowy says:

    Ja też zarabiam na swojej stronie:
    www.alemuzyka.cba.pl

  1. Tutaj widziałem takie reklamy:
    http://www.krolewscy.bnx.pl

  1. leszek240 says:

    a ja zarabiam tu http://megapensja.pl/?user=leszek240

  1. Osobiście jestem zdania, iż sama reklama w internecie jest dość dobrym sposobem aby zdobyć kolejnych klientów. Mimo wszystko zanim rozpoczniemy to robić to warto zadbać o prawidłową optymalizację witryny www. Widziałam to w https://www.centrumxp.pl/Publikacja/Optymalizacja-SEO-to-najwazniejszy-klucz-do-sukcesu-naszej-strony-internetowej i myślę, że warto jest pochylić się właśnie na takich sprawach. Tym bardziej, że sama optymalizacja jest znaczącym elementem pozycjonowania strony.