4

Oceniaj jakość obsługi i zgarniaj ciekawe upominki ! 
 flickr, Ben Sutherland

Robiąc zakupy w sklepie zapewne zwracasz uwagę na atmosferę jaka tam panuje, miłą obsługę, czas oczekiwania czy kompetencje pracowników - teraz masz okazję otrzymać atrakcyjne gadżety (bonusy) za swoje spostrzeżenia. Testuj produkty, usługi i oceniaj je a na tej podstawie otrzymasz wiele ciekawych rzeczy - nic ciebie to nie kosztuje a możesz tylko zyskać ! 
Testowanie jakości obsługi - zostań testerem i oceniaj podejście do klienta :

Każdy z nas spotyka się z różnymi sytuacjami w sklepie, pubie, restauracji czy instytucji publicznej. Jeżeli jesteś w stanie poddać ocenie personel, wystrój sklepu, atmosferę i w kilku słowach o tym napisać to masz szansę na otrzymanie atrakcyjnych nagród.
Musimy wejść na stronę : http://www.jakoscobslugi.pl/
Tam będziemy mogli się zarejestrować, dzięki czemu za każdą zgłoszoną przez nas obserwację otrzymujemy punkty - za które możemy wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród np. bony sklepowe, upominki, gadżety, rabaty itp..

Wystarczy, że zgłosimy nową obserwację za pomocą menu " Dodaj obserwacje " :


Obserwacje nie są nam narzucane, a więc będąc w sklepie na swoim osiedlu możemy także wpisać w serwisie Jakość Obsługi taką obserwację. Podobnie rzecz się ma z wielkimi centrami handlowymi, bankami, kawiarniami itp..
W portalu możemy także zobaczyć jak inni ocenili dany sklep, czy instytucję - dzięki czemu będziemy wiedzieli czy dane miejsce jest godne zaufania, czy nie będziemy za długo czekali w kolejce oraz czy w danym miejscu skorzystamy z pomocy fachowca.

4 komentarze:

  1. Nie słyszałem o tym wcześniej, działa ten sposób?

  1. Również mnie interesuje czy ten sposób nadal działa.

  1. Nigdy nie słyszałem o takim sposobie zarobku, ale wydaje się bardzo ciekawy. Możesz napisać o tym coś więcej?


  1. Oceniaj obsługę i zarabiaj to koncepcja, która może działać w różnych branżach usługowych, umożliwiając klientom wyrażenie swoich opinii i tworząc bodziec dla firm do poprawy jakości obsługi. Jednakże, skuteczność tego modelu zależy od zaangażowania firm w analizowanie opinii klientów i podejmowanie działań w celu poprawy swoich usług.